KURUMSAL
Geçen yüzyılın ortalarında “pazarlama”, “satış” anlamına geliyordu ve bu kelime, satış işini
daha çekici hale getirmek için kullanılıyordu. Günümüzde ise pazarlama, ürününüzü
satmadan önce başlıyor.
1970’lerde 4P dönemi başladı; girişimciler ürün, satış yeri, fiyat ve p romosyona odaklandılar.
Bu unsurlar, pazarlama planlarının temelini oluşturuyordu.
1980’lerde ise STP dönemi geldi. Bu dönemde segmentasyon, hedef kitle b elirleme ve
konumlama ön plana çıktı. Yeni bir pazara girerken hedef kitlenizi dikkatlice belirlemek
önemliydi; konumlama ise ürününüzün en belirgin özelliğini zihinlere yerleştirme sürecini
ifade ediyordu.
Bu üç soru yalnızca “Müşteriden nasıl sipariş alırız?” sorusunu yanıtlıyordu.
21. yüzyılda, müşteri kazanmak için her an dinamik, kendini yenileyen güncel yöntemler
gerekli. Bu dönemde müşteri ilişkileri pazarlaması (CRM) oldukça önem kazandı; Doğru bir
iş akışı için girişimciler, önce müşteri ve pazar ihtiyaçlarını anlamalı ve iş süreçlerini buna
göre şekillendiriyorlar.
Pazarlama, sürekli değişim içinde olmalıdır.Değişmeyen tek şey, değişimin kendisidir.
Heraclitus
Son dönemin pazarlama formülü, “Değeri müşterinle iletişim
kurarak yarat ve kar edecek şekilde hedef kitlene
sun.” şeklindedir.
Bu formülün İngilizce kısaltması CCDVTP olup, değerin müşteri ile işbirliği içinde
oluşturulmasını tanımlar.
D Danışmanlık Gayrimenkul ve Pazarlama, uzun yıllara dayanan tecrübesi, yenilikçi
bakış açısı ve sektördeki dinamik gelişmeleri takip etme yeteneği ile değişimin
kaçınılmaz olduğunu kabul eden bir vizyona sahiptir. Yüksek pazarlama ve satış
kabiliyetiyle, inşaat sektöründeki firma ve kurumlarla iş birliği yaparak ticari hedeflere
ulaşmayı amaçlar.
Hedefimiz, hizmet verdiğimiz firmaların yapısına entegre olarak pazarlama ihtiyaçlarını
ve gerçek satış stratejilerini belirlemektir. Ayrıca, alıcıların ihtiyaçlarına uygun projeler
geliştirmelerine yardımcı olmak ve karlılığı artırarak proje satışlarını ve kiralamalarını
başarıyla gerçekleştirmektir.
lütfen kullanıcı adınızı ya da e-posta adresinizi girin. E-posta yoluyla yeni bir şifre oluşturmak için bir link alacaksınız.