SATIŞ HİZMETLERİ

Faaliyet Alanlarımız

Projeleri arazi geliştirme aşamasında yada mimari süreçleri tamamlanmış pazarlama ve satış faaliyetlerinin başlangıç aşamasında devralırız. Çalışma süreçlerimiz firmaların ihtiyaçlarına göre başlar ve şekillenir.

Bir projenin arazi aşamasın dan itibaren geliştirmesi, mimarı süreçlerinin satışa entegre edilerek oluşturulması, tüm pazarlama ve reklam faaliyetlerinin yönetilmesi, teslim süreçleri ve tüm evrelerinde tecrübe sahibiyiz.

Projeyi geliştirir, pazarlama ve satış stratejilerini belirler ve başarıyla satışlarını tamamlayıp teslimlerini gerçekleştirip sonrasında ikinci el portföy yönetim süreçlerini güçlü ekiplerimiz ile tamamlarız.

Satış Faaliyetleri

  • Her bir bağımsız bölümün konum, manzara, mimari plan, büyüklük, cephe yönü vb. özeliklerinin belirlenmesi ve bu esaslara göre nihai satış fiyatlarının oluşturulması,
  • Satış kampanyaları ve alternatifli ödeme planlarının oluşturulması,
  • Satış ekibinin kurulması ve eğitim süreci,
  • CRM sisteminin kurulması ve eğitim süreçlerinin yönetilmesi,
  • Bölge projelerinin analizi ve pazara göre projemizi konumlandırma çalışmaları,
  • Satış ciro, adet ve metrekare hedeflerinin belirlenmesi ve tüm satış sürecine dair projeksiyonun raporlanması
  • Ön satış sürecinde belirlenen VIP müşterilerin değerlendirilmesi ve satışların yapılması,
  • Tüm lansman dönemi ve sonrası satış sürecinin yönetilmesi,
  • Günlük ve haftalık satış analizleri ve raporlamaları,
  • Satış dönemi süresince rutin olarak satış ekibi eğitimlerinin güncellenmesi,
  • Satış hedef cirolarının tutturulması için projeksiyona uygun süreçlerde satış fiyatları zam stratejilerini belirlenmesi,
  • Dönemsel satış ve ödeme kampanyalarının süreçlere göre güncellenmesi çalışmaları

Şerefiye, Fiyatlandırma Ve Değerleme Çalışmaları

  • Tüm projenin en etkin ve en verimli kullanım analizinin yapılması,
  • Tüm blok ve dairelerin şerefiye esaslarının belirlenmesi,
  • Tüm daire tiplerinin kat, konum, metrekare ve şerefiye esasına göre fiyat çalışmalarının yapılması.

Hedef Kitle ve Lokasyon Analizi

  • Lokasyon analizi,
  • Rakip projeler analizi,
  • Projeye uygun hedef kitlenin belirlenmesi,
  • Proje uygun tüm alıcıların değerlendirilmesi,
  • Nitelikleri belirlenen hedef kitleye uygun dataların temini,
  • Yabancı alıcı hedef kitlesinin belirlenmesi.

Satış Sonrası Hizmetler

  • Lokasyon analizi,
  • Rakip projeler analizi,
  • Projeye uygun hedef kitlenin belirlenmesi,
  • Proje uygun tüm alıcıların değerlendirilmesi,
  • Nitelikleri belirlenen hedef kitleye uygun dataların temini,
  • Yabancı alıcı hedef kitlesinin belirlenmesi.

Ticari Ünite Satışları

  • Ticari projelerin geliştirilmesi,
  • Ticari proje hedef pazar çalışmaları,
  • Ticari proje karmasının oluşturulması,
  • Projelerde ofis-mağaza ticari ünitelerin ihtiyaca göre mimari olarak planlanması,
  • Ticari projeler satış ve pazarlama organizasyonunun yönetimi.

Compare listings

Karşılaştırmak